جاکفشی داشبوردی و مزیت ‌های آن

آشنایی با ویژگی‌ها و مزیت‌های استفاده از جاکفشی داشبوردی در دنیای امروز

با توجه به افزایش آمار و تقاضا برای آپارتمان نشینی و کوچک بودن آپارتمان‌ها و منازل مسکونی امروزه استفاده از وسایل مدرن و کوچک متداول است. امروزه پر فروش ترین محصولات دارای ظرافت و کارایی بالا می‌باشند. جا کفشی یکی از وسایل ضروری در هر خانه‌ای است. این وسیله کاربردی که در هر خانه‌ای یافت می‌شود، معمولا فضای زیادی را اشغال می‌کند. 

یکی از راه‌های کاربردی آزاد سازی فضا در خانه‌های کوچک استفاده از جاکفشی‌های مدرنی است که به آن‌ها جاکفشی درب باز شو (داشبوردی) می‌گویند. جاکفشی داشبوردی یکی از محصولاتی است که در صدر پرفروش‌ترین محصولات صنایع چوبی قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با جاکفشی کشویی، کارایی‌ها و موارد مهم در هنگام خرید این محصول با ادامه مقاله همراه ما باشید.

جاکفشی داشبوردی چیست؟

جاکفشی داشبوردی یکی از انواع مدرن و مد روز جاکفشی می‌باشد. این مدل جاکفشی معمولا دارای عرض کم اما ارتفاع بیشتر است. همین مسئله باعث اشغال فضای کمتر توسط این وسیله می‌شود. در نتیجه می‌توانید این محصول را در راهرو ورودی خانه خود قرار دهید. کم جا بودن این نوع جا کفشی عاملی است که آن را در میان مردم محبوب ساخته است، به طوری که حتی به این مدل جاکفشی کمجا نیز می‌گویند. انواعی از جاکفشی‌های داشبوردی وجود دارند. برخی از جا کفشی‌های داشبوردی به شکل صندلی‌های کوچک هستند. برخی دیگر دارای آینه و یا جالباسی هستند. در ادامه در ارتباط با انواع جاکفشی داشبوردی نیز نکاتی بیان شده است.

خرید اینترنتی انواع جاکفشی داشبوردی
جاکفشی داشبوردی سه درب دارای سه کشو مجزا برای انواع وسایل

تفاوت جاکفشی داشبوردی با دیگر جاکفشی های موجود در بازار در چیست؟

همانطور که می‌دانید جاکفشی‌های کلاسیک در حقیقت کمد‌هایی بزرگ و معمولا مکعبی شکل برای کفش‌ها بودند. برخی از جاکفشی‌ها دارای کمد و یا آینه و جالباسی نیز هستند. البته برخی از جاکفشی‌های داشبوردی نیز این ویژگی‌ها را دارا هستند. تفاوت عمده جاکفشی داشبوردی در مدل قراردادن کفش‌ها و اندازه آن‌ها است. در دیگر جاکفشی‌ها معمولا کفش‌ها را به صورت افقی قرار می‌دهند. اما در جاکفشی‌های داشبوردی قطعاتی وجود دارد که شما کفش را به آن تکیه می‌دهید و آن را به صورت عمودی در محفظه می‌گذارید. درب‌های این نوع جاکفشی نه کشویی هستند و نه کمدی بلکه به صورت اوریب از سمت بالا باز می‌شوند. همه این تفاوت‌ها و طراحی‌ها باعث شده که این نوع جاکفشی با وجود دارا بودن محفظه کافی برای قرار دادن کفش‌ها جای کمتری را بگیرد.

انواع جاکفشی طرح داشبوردی

اگر در خانه خود فضای مناسب برای قرار دادن یک جاکفشی بزرگ را ندارید، می‌توانید از جاکفشی داشبوردی استفاده کنید. حتی اگر دکوراسیون داخلی خانه شما کلاسیک است نیز می‌توانید از این محصول استفاده کنید. زیرا با وجود طراحی داخلی جدید و بروز انواع مختلفی از این نوع جا کفشی موجود می‌باشند. تنها کافیست تا جاکفشی با طرح کلاسیک سفارش دهید. اما اگر به دکوراسیون داخلی مدرن علاقه‌مند هستید می‌توانید از همین نوع جاکفشی اما با ظاهری مدرن استفاده کنید. جاکفشی‌های داشبوردی از نظر اندازه، کارایی، طراحی و اجزا جانبی متفاوت هستند. به عنوان مثال برخی از آن‌ها دارای کشو برای قرار دادن وسایل ضروری هستند. برخی نیز دارای آینه و یا همراه با جالباسی هستند.

جاکفشی 4 درب زیبا
جاکفشی داشبوردی النا رنگ قهوه ای

مزیت خرید و استفاده از این نوع جاکفشی مدرن بجای جاکفشی‌های کشویی و یا کمدی

  • زیبایی بی‌نظیر و مدرن جاکفشی داشبوردی یکی از مزیت‌های آن می‌باشد. اگر به دنبال داشتن دکوراسیونی مدرن و مد روز هستید جاکفشی داشبوردی به کار شما می‌آید. این نوع جاکفشی در صدر پر فروش ترین‌ها قرار گرفته و به زیبایی خانه شما کمک می کند.
  • جاکفشی‌های داشبوردی در عین سبکی محکم هستند: جاکفشی‌های داشبوردی طراحی کاربردی دارند. بدین گونه که در آنها از تخته‌های چوبی سنگین و در ابعاد بزرگ استفاده نمی‌شود. این عامل باعث می شود که شما به راحتی بتوانید این محصول را جا به جا کنید. این کمد‌های کفش کوچک همچنین محکم هستند. پس نگران ماندگاری آن‌ها نباشید.
  • ظریف و زیبا بودن از ویژگی‌های بارز این نوع محصول چوبی است: جاکفشی های داشبوردی به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا جای زیادی را اشغال نکنند. همین مورد باعث محبوبیت هر چه بیشتر این محصول گشته است. ظرافت و زیبایی در طراحی‌های مدرن حرف اول را می‌زند. وجود یک جاکفشی طرح داشبوردی ظریف در کنار راهرو ورودی دکوراسیون داخلی خانه‌ی شمارا زیبا ‌تر جلوه می دهد.
  • اشغال فضا کمتر با ظرفیت تعداد کفش بیشتر نیز از مزیت‌های این نوع جاکفشی می‌باشد: جاکفشی های داشبوردی با اینکه فضای کمی را اشغال می‌کنند اما بسیار جا دار هستند. علت این مسئله طراحی دقیق این محصول است. پس به هیچ عنوان نگران کمبود فضا داخلی خانه خود نباشید و با خیال راحت این محصول را سفارش دهید.

مزایای خرید وسایل چوبی و انواع جاکفشی داشبوردی از فروشگاه‌های آنلاین نسبت به خرید به شیوه کلاسیک

>شما برای خرید جاکفشی داشبوردی یا هر وسیله دیگری به صورت حضوری نیاز دارید تا زمان زیادی را برای گشتن در بازار و یافتن محصول صرف کنید. اما در صورت خرید آنلاین می‌توانید در وقت خود صرفه جویی کنید. مزیت دیگر خرید آنلاین این است که با چند کلیک ساده می‌توانید به طور همزمان چندین محصول را از نظر کیفیت و قیمت بررسی کنید.

معرفی یکی از شرکت های بنام در زمینه سرویس چوب و لوازم چوبی منزل و محل کار

یکی از شرکت های لوازم چوبی که در زمینه انواع آینه چراغدار و سرویس خواب نیز فعالیت می‌کند شرکت سازیما است. در سایت سازیما می‌توانید انواعی از جاکفشی و دیگر لوازم چوبی منزل و یا محل کار را مشاهده و قیمت کنید. این شرکت مفتخر است که علاوه بر ارائه خدمات در زمینه لوازم چوبی بروز و مدرن، این مطالب را نیز با شما به اشتراک بگذارد.

اشتراک گذاری این مطالب

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در telegram
Telegram