جاکفشی جدید ساخت صنایع چوبی سازیما

چه یک خانواده پر جمعیت باشید و چه در خانه‌ای با اعضای کم زندگی کنید، جاکفشی جزو وسایلی است که همیشه در لیست اسباب و اثاثیه قرار دارد. این وسایل از ضروری‌ترین اسباب خانه هستند و به هر خانه‌ای وارد شوید، بلا استثنا آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. قاعدتا برای منظم کردن کفش‌ها باید وسیله‌ای را در نظر گرفت. با خرید یک جاکفشی نظم را به خانه خود آورده‌اید. با این حال شاید انتخاب یک جا کفشی مناسب کار سختی باشد.آیا برای خرید یک جاکفشی شیک و جادار به راهنمایی نیاز دارید؟

  • چه فاکتورهای برای خرید جاکفشی حائز اهمیت است؟
  • مدل‌های مختلف جا کفشی کدامند؟
  • کدام مدل برای خانه من بهتر است؟
  • ویژگی‌های یک جاکفشی شیک و زیبا چیست؟
  • برای خرید جاکفشی به چه چیزهایی توجه کنیم؟
  • چه عواملی بر قیمت جاکفشی تاثیرگذار هستند؟

برای رسیدن به پاسخ این سوالات راهنمای خرید جاکفشی را مطالعه کنید. راهنمای انتخاب بهترین جاکفشی موجود در بازار علاوه بر اینکه در وقت و زمان شما صرفه‌جویی می‌کند، در هزینه شما نیز به شدت تاثیرگذار است. پس اگر به دنبال خرید وسیله‌ای برای نگهداری کفش‌های خود هستید، قطعا این راهنما برای شما جذاب خواهد بود.

راهنمای خرید جاکفشی چوبی زیبا
راهنمای جامع خرید جاکفشی

مقدمه

انتخاب یک کفش خوب نقش مهمی در سلامتی ایفا می‌کند. پا قلب دوم انسان است و بنابراین نیاز به پوشش استاندارد و مناسب دارد. به همین دلیل نگهداری از این پوشیدنی‌ها بسیار مهم است. استفاده از یک جاکفشی زیبا و شیک می‌تواند تضمین کننده سلامتی و راحتی شما در پیاده روی باشد. فراموش نکنید در دنیای امروز ظاهر خانه نیز بسیار مهم است. قرار دادن کفش‌ها جلوی درب خانه و آپارتمان تنها باعث ظاهری نا آراسته می‌شود. این موضوع علاوه بر بی نظمی روی روان شما تاثیر منفی ایجاد می‌کند. بنابراین اگر به سلامتی جسمانی و روانی خود اهمیت می‌دهید، خرید این وسایل را در اولویت قرار دهید.

اگر اطلاعات زیادی از انواع جا کفشی، مدل‌های بازار و نحوه خرید آن ندارید، راهنمای خرید جاکفشی هر آن چیزی که نیاز دارید را بررسی خواهد کرد. پس قبل از خرید این وسایل ضروری بهتر است این مطلب را بخوانید.

اهمیت جاکفشی در دکوراسیون خانه

خرید یک جاکفشی شیک و باکلاس تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی خانه و آپارتمان می‌گذارد. اگر جا کفشی را متناسب با سبک خانه خریداری کنید، می‌تواند محیط خانه را به کلی دگرگون سازد. فراموش نکنید در هنگام ورود مهمان به خانه اولین چیزی که مورد توجه قرار می‌گیرد، جا کفشی است. به همین دلیل باید در انتخاب آن نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهید. مدل خریداری شده باید تا حد ممکن از لحاظ جنس، رنگ بندی و حتی طراحی با دکوراسیون خانه شما تناسب داشته باشد.

لزوم استفاده از جاکفشی زیبا و جدید تنها به دلیل زیبایی ظاهری نیست. قرار دادن کفش‌ها جلوی درب آپارتمان امری ناپسند بوده و با فرهنگ آپارتمان نشینی مغایرت دارد. اگر شما هم به نظم و انضباط اهمیت می‌دهید، قطعا این وسایل یکی از ابزاری است که باید در لیست خریدتان قرار بگیرید.

نکات مهم قبل از خرید جاکفشی

فاکتورهای متعددی در انتخاب یک مدل جاکفشی دخیل هستند. مشابه هر کالایی قبل از خریدن این لوازم باید به این فاکتورهای توجه کنیم تا بتوانیم بهترین گزینه را تهیه کنیم. انتخاب بدون توجه به این عوامل ممکن است باعث هدر رفتن سرمایه شما شود.

به این دلیل در این بخش از راهنمای خرید جاکفشی به این فاکتورها پرداخته‌ایم:

  • ابعاد و اندازه: سایز و اندازه جاکفشی قطعا روی خرید شما تاثیرگذار است. کافی است گشتی و گذاری در بازار داشته باشید تا با انواع مدل‌ها با سایزهای مختلف مواجه شوید. قطعا این موضوع انتخاب شما را سخت خواهد کرد. با این حال بهترین گزینه وسیله‌ای است که برای فضای در نظر گرفته شده مناسب باشد. اگر قرار است جا کفشی جلوی درب ورودی باشد و اندازه این فضا یک متر است، قطعا خرید محصولی به طول 1.5 متر به کار شما نمی‌آید.
  • تعداد طبقات و قفسه‌ها: در خانواده شما چند نفر زندگی می‌کنند؟ واحد شما معمولا شلوغ است یا ماهی یکبار برای‌تان مهمان می‌آید؟ تمام این مسائل روی انتخاب نهایی نقش دارند. اگر تعداد افرادی که قرار است از جا کفشی استفاده کنند، زیاد باشد، بهتر است مدل انتخابی تعداد طبقه و قفسه بیشتری داشته باشد.
  • محل مورد استفاده: از آنجا که اکثرا این وسایل در ورودی خانه یا ساختمان استفاده می‌شوند، بهتر است قبل از خرید محل مدنظر برای قرار گیری را تعیین کنید. این مورد بسیار مهم است. مثلا اگر فضای عرضی شما کم باشد، می‌توانید با خرید جاکفشی کم عرض با ارتفاع زیاد طبقات بیشتری برای قرار دادن کفش‌ها داشته باشید.
راهنمای خرید جاکفشی و ابعاد و اندازه آن
نکات مهم قبل از خرید جاکفشی

نکات مهم هنگام خرید جاکفشی

اگر قصد خرید جدیدترین مدل جاکفشی را دارید، قطعا باید پیش از خرید به سایز، محل نصب و تعداد طبقات آن توجه کنید. با تمام تفاسیر فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند که در زمان خرید مهم هستند. چه رنگی مناسب است؟ کدام جنس از جا کفشی عملکرد بهتری دارد؟ یا قیمت جاکفشی جدید چقدر است؟

برای خرید بهترین گزینه در این بخش از راهنمای خرید جاکفشی فاکتورهای مهم در زمان خرید را با هم بررسی می‌کنیم:

  • رنگ جاکفشی: چنانچه قصد خرید یک مدل جاکفشی جدید داشته باشید، نباید از رنگ آن چشم پوشی کنید. بهتر است رنگ‌هایی را تهیه کنید که متناسب با تم خانه و راهرو باشد. انتخاب رنگ نامناسب باعث آسیب به دکوراسیون و ظاهر خانه و آپارتمان شما می‌شود. بنابراین این نکته را همیشه مدنظر قرار دهید.
  • جنس جاکفشی: جاکفشی چوبی و فلزی از جمله محصولات پر فروش بازار هستند. انتخاب یکی از این دو مورد به سلیقه و لوازم خانه شما بستگی دارد. اگر کابینت و سایر اقلام خانه‌تان چوبی است، بهتر است جا کفشی هم چوبی یا mdf باشد. یا اگر کابینت‌های فلزی دارید، خرید یک جا کفشی فلزی معقول تر است.
  • قیمت: و در آخر یکی از مهمترین معیارهایی که در تصمیم گیری شما موثر است، قیمت نهایی محصول خواهد بود. این موضوع رابطه مستقیمی با بودجه مدنظر شما دارد. بدیهی است خرید جاکفشی جدید و شیک بسیار گران‌تر از مدل‌های ساده خواهد بود. با این حال این وسایل جلوه بهتری به محیط خانه می‌دهند و دکوراسیون شما را متحول می‌نمایند.

راهنمای خرید انواع جاکفشی

جاکفشی جدید 1401 در مدل‌ها وطرح‌های متفاوتی تولید و فروخته می‌شود. کافی است به یک فروشگاه حضوری یا آنلاین مراجعه کنید تا انواع این وسایل را پیدا کنید و با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی را انتخاب کنید. به عنوان مثال بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند از جا کفشی‌های آینده دار استفاده کنند. از آن جا که این وسایل در کنار راهروی ورودی و خروجی قرار می‌گیرند، قرار داشتن آینه در کنار جا کفشی یک ویژگی کاربردی است. هر زمان بیرون می‌روید، بعد از پوشیدن کفش‌ها مو و صورت خود را آرایش کنید.

زمان آن رسیده تا در راهنمای خرید جاکفشی با انواع مدل‌ها بازار آشنا شوید:

جاکفشی آینه دار

از انواع جاکفشی مدل جدید می‌توان به مدل آینده دار آن‌ها اشاره کرد. اگر به ظاهر خود اهمیت می‌دهید، انتخاب چنین محصولی بی نظیر است. هر زمان می‌خواهید از خانه خارج شوید، می‌توانید ظاهر خود را بررسی کنید. آینه‌ها در این دسته نیز به چند نوع تقسیم می‌شوند. بسیاری از محصولات از آینه ساده بهره می‌برند، در حالی که برخی از محصولات بازار دارای آینه قدی هستند. اگر فضای مناسبی برای جا کفشی دارید، پیشنهاد می‌شود از این وسایل استفاده کنید. نکته جالب این است که با خرید آینه چراغدار می‌توانید جاکفشی‌های جذاب‌تری نیز داشته باشید.

جاکفشی ایستاده

افرادی که فضای کمی در خانه و آپارتمان خود دارند، بهتر است از جاکفشی کم عمق با ارتفاع زیاد استفاده کنند. این لوازم می‌توانند فضای کم را به خوبی جبران کرده و کفش‌های شما را نگهداری کنند. بنابراین اگر محیط خانه‌تان کوچک است، اما کفش‌های زیادی برای نگهداری دارید، مدل‌های عمودی بهترین انتخاب برای شما می‌باشد.

نمایی از یک جاکفشی ایستاده
جاکفشی ایستاده

جاکفشی دیواری

بسیاری از افرادی که به دنبال جاکفشی زیبا و جدید می‌گردند، از مدل‌های دیواری استقبال می‌کنند. این اسباب همان طور که از نامشان پیداست بر روی دیوار بسته شده و با زمین فاصله دارند، درست مانند کابینت دیواری. از جا کفشی دیواری به عنوان ابزاری برای تغییر دکور منزل استفاده کنید. در ضمن اگر از لحاظ زمینی فضای کمی دارید، می‌توانید با استفاده از مدل‌های دیواری به راحتی مشکل کمبود فضا را جبران کنید.

جاکفشی قفسه ای

در میان تمام گزینه‌های بازار مدل‌های قفسه‌ای نیز طرفداران خاص خود را دارند. اگر به اداره‌جات، مراکز نظامی یا مساجد رفته باشید، قطعا با این نوع محصولات روبرو شده‌اید. هر قفسه برای یک جفت کفش تعبیه شده است و هر کفش جایگاه متفاوتی با سایر کفش‌ها دارد. مدل‌های قفسه‌ای نیز می‌توانند برای شما جذاب باشند. صد البته کار با این مدل‌ها بسیار راحت است، چرا که جای هر کفشی به خوبی مشخص است.

رهنمای خرید جاکفشی قفسه ای جدید
جاکفشی قفسه ای

جاکفشی نشیمن دار

در بین مدل‌های جاکفشی طرح جدید مدل‌های نشیمن دار جزو طرح‌های لاکچری بازار بوده و دیزاین خاصی به خانه شما می‌بخشند. دیگر نیاز نیست برای پوشیدن کفش‌ها خم شوید. با استفاده از طرح‌های نشیمن دار کافی است کفش خود را از جای خود برداشته و روی نشیمن بنشینید. حالا می‌توانید به راحتی هرچه تمام‌تر کفش خود را بپوشید. چه چیزی از این جالب‌تر. اگر به دنبال طرح‎‌های جدید و لوکس هستید، بدون شک مدل‌های نشیمن دار ایده جالبی برای شما خواهند بود.

جاکفشی داشبوردی

نوع دیگری از جاکفشی مدرن را می‌توان به جاکفشی داشبوردی اختصاص داد. در این وسایل کافی است داشبورد را باز کنید و کفش خود را داخل آن قرار دهید. این گزینه‌های فضای کمی می‌گیرند. در ضمن می‌توانید وسایل دکوری یا گلدان ‌های خود را روی آن‌ها بگذارید. برای افرادی با خانه‌های کوچک مدل‌های داشبوردی پیشنهاد می‌شود.

جاکفشی 6 درب داشبوردی
جاکفشی 3 درب داشبوردی
جاکفشی 4 درب زیبا
مدل داشبوردی 4 درب

جاکفشی پارچه ای

برای صرفه جویی در بودجه و فضا جا کفشی پارچه نیز یک انتخاب جالب توجه است. این وسایل کفش‌های شما را به خوبی نگه می‌دارند. شما می‌توانید از این کالا در زیر تخت یا جایی که فضای شما را اشغال نکند، استفاده کنید. در ضمن هزینه آن‌ها بسیار کمتر است.

جاکفشی فلزی

آخرین مدلی که در راهنمای خرید جاکفشی بررسی می‌کنیم، محصولات فلزی هستند. این موارد نیز طرفداران خاص خود را دارند و بسیاری از مشتریان برای خرید دست روی این محصولات می‌گذارند.

راهنمای خرید جاکفشی برای سبک های مختلف منزل

تا این قسمت از راهنمای خرید جاکفشی انواع مدل‌های بازار را معرفی کردیم. اما سوالی که مطرح می‌شود، این است کدام مورد برای خانه ما بهتر است؟ در ادامه جا کفشی مناسب برای هر خانه را بررسی می‌کنیم:

  • دکورهای صنعتی: اگر قصد تهیه جا کفشی برای دکورهای صنعتی دارید، بهترین گزینه مدل‌های فلزی هستند. دقیقا همان چیزی که در بسیاری از شرکت‌ها، کارخانه جات و غیره مشاهده می‌کنید.
  • خانه مدرن: احتمالا شما هم با من موافق باشید که مدل‌های نشیمن دار و داشبوردی برای خانه‌های مدرن ساخته شده‌اند.
  • خانه‌های رنگی: برای خانه‌های رنگی انتخاب شما آزاد است، به شرطی که روی رنگ قهوه‌ای خط قرمز بکشید.
  • خانه‌های کلاسیک: یک جاکفشی جدید چوبی مناسب خانه‌های کلاسیک می‌باشد. اگر از مدل‌های در دار استفاده کنید، احتمالا تناسب بیشتری با یک خانه قدیمی خواهد داشت.
  • خانه‌های کوچک: همانطور که پیشتر اشاره کردیم، برای منازل کوچک گزینه‌های فلزی، پارچه‌ای و یا داشبوردی عاقلانه‌تر به نظر می‌رسد.
  • خانه‌های سنتی: خرید جا کشفی‌های چوبی با جنس چوب‌های سلطنتی یک انتخاب شگفت انگیز برای خانه‌ای سنتی محسوب می‌شود.

جمع بندی راهنمای خرید جاکفشی

جا کفشی‌ها از جمله وسایلی هستند که هر خانه‌ای به آن‌ها نیاز دارد. راهنمای خرید جاکفشی سعی کرد تا به شما اطلاعات کاملی درباره انواع جاکفشی ارائه دهد. اکنون شما می‌دانید چه مدلی بخرید، به چه فاکتورهایی در زمان خرید باید توجه کنید و در کجا از این وسایل استفاده نمایید. اگر به دنبال مرکزی جهت خرید اینترنتی جاکفشی هستید، سازیما چوب یک انتخاب ایده آل است. شما می‌توانید برای خرید انواع مدل‌های داشبوردی، درب دار، جاکفشی چوبی جدید به سازیما چوب اعتماد کنید. کافی است از محصولات ما دیدن کرده تا از تنوع و قیمت فوق العاده آن‌ها شگفت زده شوید.

اشتراک گذاری این مطالب

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در telegram
Telegram