خرید اینترنتی میز تلویزیون مدل تارا

میز تلویزیون زمینی یا دیواری؟

در گذشته میز تلویزیون یکی از اجزای نه چندان مهم دکوراسیون داخلی منزل بود. اما امروزه با پیشرفت علم فنگ شویی و همچنین دغدغه افراد برای طراحی بهترین دکوراسیون، جز یکی از ملزومات تزئیناتی منزل است. به طوری که اگر جدیدترین و بروز ترین مدل تلویزیون را هم داشته باشید اما مدل میز تلویزیون شما مناسب نباشد، جلوه زیبایی در منزل شما وجود ندارد.
در این مقاله از سازیما چوب به سوال مهمی می‌پردازیم. میز تلویزیون زمینی بخریم یا دیواری؟ کدام مدل میز تلویزیون برای خانه ما مناسب‌تر است؟ برای کدام دکوراسیون میز تلویزیون زمینی بخریم و برای کدام دکوراسیون میز تلویزیون دیواری انتخاب کنیم؟

میز تلویزیون زمینی بخریم یا دیواری؟

اساسی‌ترین نکته هنگام خرید میز تلویزیون برای منزل در نظر گرفتن فضای قرار‌گیری است. به طروی کلی می‌توان گفت میز تلویزیون دیواری مناسب برای خانه‌های کوچک‌تر است. اما در ادامه مقاله نکات اساسی و مهم در این انتخاب را به شما بازگو می‌کنیم.

نکات مهم هنگام خرید میز تلویزیون

قبل از تصمیم‌گیری راجع به انتخاب مدل میز تلویزیون بیایید چند نکته مهم را بررسی کنیم.

میزان فضا

به جرات می‌توان گفت مهم‌ترین نکته هنگام خرید میز تلویزیون فضایی است که در دسترس داریم. میز تلویزیون دیواری بهترین گزینه برای خانه‌های با فضای کمتر است، زیرا با اشغال فضای کم، نصب تلویزیون انجام می‌شود و همچنین با انتخاب مدلی جذاب می‌توان دکوراسیونی جذاب برای هال یا پذیرایی خود برگزینید.

هماهنگی با سایر اجزای دکوراسیون منزل

به طور کلی تمامی اجزای دکوراسیون منزل باید باهم هماهنگ باشند. زیرا اصل مهم در جذابیت دکوراسیون هماهنگی آن است. به طوری که رنگ فرش، مبلمان، میز کنسول، کابینت و میز تلویزیون باید با هم هماهنگ باشند. هماهنگ‌بودن دکوراسیون یک اصل مهم در زیبایی است. رنگ میز تلویزیون باید با رنگ فرش، پرده، کابینت، مبلمان و سایر وسایل منزل هماهنگ باشند.

میز تلویزیون زمینی

میزهای تلویزیون ثابت یا زمینی با وجود پیشرفت علم طراحی منزل همچنان جزو محبوب‌ترین مدل‌های میز تلویزیون است. به دلیل همین محبوبیت مدل‌های متنوعی بر حسب سلیقه و فضای خانه‌ها طراحی و تولید می‌شود.
میز تلویزیون ثابت یا زمینی مناسب‌ترین گزینه برای خانه‌هایی با فضای بزرگ است. نکته مهم دیگر هنگام انتخاب میز تلویزیون این است که آیا در آینده می‌خواهید دکوراسیون را تغییر دهید یا نه؟ زیرا در صورت مثبت بودن پاسخ این سوال باید میز تلویزیون زمینی را انتخاب کنید. زیرا میز تلویزیون دیواری بر روی دیوار نصب شده است و به سادگی قابلیت جابجایی ندارد. میز تلویزیون‌های زمینی اغلب در منازلی که چیدمان کلاسیک دارند نیز استفاده می‌شود.

میز تلویزیون دیواری

آیا تا به حال هنگام خرید تابلو به هماهنگی آن با میز تلویزیون خود فکر کرده‌اید؟ اگر قصد شما خرید میز تلویزیون دیواری است از این به بعد باید به این مسئله هم فکر کنید. امروزه با توجه به فضای محدود خانه‌ها، سازندگان میز تلویزیون به خاطر رفع این دغدغه دست به کار شدند و مدل‌های متعددی برای میز تلویزیون دیواری طراحی کرده‌اند.

میز تلویزیون دیواری
نمونه‌ای از استفاده همزمان میز تلویزیون دیواری و زمینی

سخن پایانی

انتخاب میز تلویزیون زمینی یا دیواری به عوامل متعددی مانند فضای استفاده، هماهنگی با سایر اجزای دکوراسیون و نوع کلی دکوراسیون بستگی دارد که در این مقاله آن‌ها را بررسی کردیم.

حتما قبل از خرید میز تلویزیون، سلیقه و دکوراسیون خانه را در نظر بگیرید که بهترین میز تلویزیون را در منزل خود داشته باشید.
جهت خرید از فروشگاه اینترنتی سازیما می‌توانید به بخش میز تلویزیون فروشگاه سازیما مراجعه کرده و انواع میزهای تلویزیون را مشاهده فرمایید.

اشتراک گذاری این مطالب

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در telegram
Telegram