خرید اینترنتی دراور 5کشو مودنا

دراور چیست؟

شاید سوالی که مدت‌هاست در ذهن شما است این‌است که میز دراور چیست؟ ما در این مقاله به این سوال می‌پردازیم، انواع دراور را معرفی می‌کنیم و راهنمای خرید دراور چوبی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دراور یکی از تجهیزات و وسایل نظم‌دهنده در دکوراسیون داخلی منازل است و نقش آن نگهداری لباس در کشوهای آن است. با توجه به این که همه لباس‌ها را نمی‌توان در کمد آویزان کرد، بنابراین دراور نقش بسیار پر رنگی برای خانواده‌های پر جمعیت دارد. خرید دراور چوبی زیبا و شیک دغدغه بسیاری از افراد است. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا مواردی راجع به راهنمای خرید بهترین مدل دراور چوبی کشویی بدانید.

میز دراور در انواع مختلف نوزادی، بچه‌گانه، سلطنتی، اسپرت، کلاسیک، مدرن و با آینه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ارائه می‌شود. در تولید دراور رنگ سفید، قهوه‌ای، طلایی و مشکی بیشتر استفاده می‌شود که به ‌صورت بسیار گسترده‌ای در بازار یافت می‌شود.

لازم به ذکر است دراورها در انواع مختلف چوبی و ام دی اف تولید می شوند.

خرید اینترنتی دراور 5کشو مودنا
عوامل موثر قیمت دراور 4کشو

راهنمای خرید دراور چوبی کشویی

همانطور که پیشتر ذکر شد دراورها از چند کشو تشکیل می‌شوند. برای اینکه کشوهای دراور بتوانند به راحتی داخل و بیرون بروند به ریل نیاز دارند که از جنس فلز ساخته می‌شود و درون آن قرار می‌گیرد. پس باید به آرامی باز و بست این کشوها را انجام داد تا هم به ریل هم به بدنه کشو آسیبی وارد نشود. یکی از نکات مهم خرید دراور تعداد کشوهای آن است.

مزایای دراور ام دی اف

مروزه به جرات می‌توان دراور ام دی اف را یکی از بهترین دراورهای موجود در بازار دانست. دراور ام دی اف از ذرات فشرده و مشتقات چوبی ساخته می‌شود. هم‌چنین قیمت دراور ام دی اف در مقایسه با دراور چوبی مناسب‌تر است و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد.

عوامل موثر در قیمت دراور چوبی

ابعاد استاندارد دراور

تعداد کشوهای دراور با توجه به نیاز مشتریان کاملا متغیر است. اما حداکثر به 6 کشو می‌رسد، زیرا ارتفاع دراور و فشارهای وارده از قسمت‌های فوقانی، با افزایش تعداد کشوها افزایش پیدا می‌کند و مصرف‌کننده را با محدودیت‌های بسیاری در استفاده یا حمل و نقل میز دراور روبرو خواهد کرد.

ابعاد دراور با توجه به طرح، مدل دراور و سلیقه‌ی خریداران رابطه‌ای مستقیم دارد. اما معمولا عمق دراور بین 40 تا 50 سانتی‌متر و عرض آن بین 85 تا 95 سانتی‌متر است. این اندازه‌ها استاندارد است اما به‌هیچ‌ عنوان ثابت نیستند و با توجه به درخواست مشتریان می‌توانند کم یا زیاد شوند.

نکات مهم در انتخاب و خرید دراور ام دی اف

کیفیت چوب یا MDF، مهم‌ترین نکته در انتخاب و خرید میز دراور است. نکته بعدی کیفیت ریل‌های کشو و جنس آن است که بسیار مهم است. زیرا اگر از ریل بی کیفیت در ساخت دراور استفاده شود بعد از مدتی کشوها به خوبی باز و بست نمی‌شوند. پس همین نکته کوچو بر قیمت دراور تاثیر زیادی دارد.

تولید کننده دراور چوبی

سازیما چوب یکی از تولید کنندگان برتر دراور است. ما اکنون در آلبوم محصولات خود دارای چندین مدل دراور لباس می باشیم، اما اگر شما نیاز به نوع خاصی با سایز و طرح و حتی جنس مختلف می باشید می توانید سفارش خود را در وب سایت ما ثبت نمایید تا برای شما در مدت زمان اندکی سفارشتان ساخته و تحویل شما گردد

دراور چوبی مدنا ساخت صنایع سازیما

قیمت دراور لباس

قیمت دراور با توجه به جنس، طرح، تعداد کشو و جنس ابزار و یراق آن متفاوت است. گروه صنعتی سازیما چوب با سالها تجربه در امر تولید دراور چندین مدل و طرح دراور لباس را تولید کرده است و در صفحه دراور می‌توانید این مدلها به همراه قیمت مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این مطالب

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در telegram
Telegram